Afbestillingspolitik

Ting sker, planer ændrer sig. Vi vil gøre vores bedste for at arbejde sammen med jer, hvis I har brug for at ændre eller annullere jeres reservation. Her er vores politik:

Fra 1. april til 30. september, samt påske- og efterårsferien, gælder følgende afbestillingsregler:

  • FULD REFUSION, hvis reservationen annulleres mere end 30 dage før ankomst.
  • 50% REFUSION, hvis reservationen afbestilles mellem 14 og 30 dage før ankomst.
  • INGEN REFUSION, hvis reservationen afbestilles mindre end 14 dage før ankomst.

Fra 1. oktober til 31. marts, eksklusive påske- og efterårsferien, tilbyder vi FULD REFUSION i tilfælde af aflysning. Vi sender dig ikke en regning, så længe du informerer os om aflysningen senest kl. 10.00 på dagen for din forventede ankomst.

Ved udeblivelse (no show) betaler gæsten for overnatning, efter gældende listepriser.

Praktisk information

Ankomst

Værelser er disponible fra kl. 16.00 på ankomstdagen.

Hvis I ankommer før kl. 16, kan I altid slappe af i vores gårdhave, café, eller I kan nyde haven. I kan også aftale med os at aflevere bagagen og tage ud igen for at udforske Bornholm.

Afrejse

Værelser og lejligheder skal forlades senest kl. 11:00.

Parkering

Vi tilbyder gratis parkering på vores område, men parker venligst ikke på gårdspladsen.

Det kan være muligt at parkere jeres veteranbil eller motorcykel i laden, efter anmodning.

Rengøring

Rengøring af fællesarealer som caféen / gæstekøkkenet og de fælles badeværelser og gange i hovedhuset foregår dagligt mellem ca. 10 og 16. Rengøring af værelser og lejligheder sker kun, når værelse skifter gæster. Rengøringsmidler er altid tilgængelige i vaskerummet.

Handelsbetingelser

Betaling

Alle priser i Myregaards online betalingsystem og på hjemmesiden er oplyst i danske kroner inklusive moms.
I har forskellige muligheder for betaling når I laver en reservation igennem vores hjemmeside:

  1. Betal med KREDITKORT. Brug et af de godkendte betalingskort / kreditkort i online betaling via NETS betalingsportalen. Beløbet vil blive hævet fra din konto, når betalingen er gennemført.
  2. Betal med OFFLINE KREDITKORT ved ankomst. Såfremt det skyldige beløb overstiger kr. 3.000, anmoder vi om et depositum på 25% for at gennemføre jeres reservation. Ved at indsende jeres kreditkortoplysninger her giver I os tilladelse til at debitere jer for depositum. Restbeløbet opkræves ved ankomsten.
  3. Betal med BANKOVERFØRSEL: Efter booking kontakter vi jer via e-mail med oplysninger om, hvordan I gennemfører jeres bankoverførsel. Hvis det samlede beløb er mere end 3000 DKK vil vi anmode om et depositum på 25% for at gennemføre jeres reservation. Restbeløbet opkræves ved ankomsten.
  4. Betal KONTANT ved ankomst. Vi kontakter jer, hvis vi har brug for yderligere information eller et depositum for at sikre jeres reservation. Der kræves typisk et depositum på 25% for at gennemføre reservationen, hvis det samlede beløb er over kr. 3.000. Her kan der f.eks. bruges bankoverførsel eller Mobile Pay.
  5. Betal med PAYPAL.

Der er ikke pålagt et gebyr på handel, der foregår gennem online booking.

Informationer om handel på internettet

ASK NETS FOR STANDARD COPY FOR THIS SECTION.

Registrering af oplysninger

Myregaard registrerer jeres navn, adresse, e-mail samt andre relevante oplysninger afgivet i forbindelse med købet i sit kundekartotek, og disse oplysninger videregives ikke.

Hvis I tilmelder jer vores nyhedsbrev, kan I til enhver tid tilbagekalde jeres samtykke til at modtage nyhedsbrevet ved at skrive til os på info@myregaard.dk, eller ringe på 2146 4034.

Myregaard anvender serverside cookies og en sikker forbindelse til at skabe sikkerheden om de oplysninger, som I afgiver på siden.

Ved betaling med kreditkort sker registreringen via en sikker server, hvor oplysningerne krypteres før de sendes over internettet.

Reklamationsbehandling

Hvis I ikke modtager jeres bekræftelse, og I ikke har modtaget en fejlmeddelelse fra systemet, så skriv eller ring til os på info@myregaard.dk eller 2146 4034.
Vi har ingen interesse i at have utilfredse kunder. Hvis I oplever, at noget ikke er, som forventet, så ring eller skriv til os. Så finder vi en løsning.

Virksomhedsoplysninger

Myregaard Bed & Breakfast og Ferielejligheder (“Myregaard”)

Udegårdsvejen 3, Poulsker
DK-3730 Nexø
Danmark

Tlf.: +45 21 46 40 34
E-mail: info@myregaard.dk
CVR: DK 39206099